SplinterDrome

Bring jou splinter drome in woorde ----- Turn you dream fragments into words

PLEASE NOTE ALL WORK ON THIS FORUM HAS NOW BEEN REGISTERED AT SAMBRO FOR COPYRIGHT ON ANY LYRICS THAT MIGHT BE USED IN MUSIC SCORES NEEM ASSEBLIEF KENNIS ALLE WERK OP DIE FORUM IS GEREGISTREER BY SAMBRO VIR KOPIEREG OP ALE VERSE OF DELE DAARVAN WAT MOONTLIK IN MUSIEK LIRIEKE AANGEWEND KAN WORD
Search

Display results as :

Rechercher Advanced Search

Keywords

Latest topics
» lewe,.. minaar of moordenaar
Fri Sep 21, 2012 11:37 am by Lala

» As..........................
Fri Sep 21, 2012 9:56 am by Ronel Holtz

» Lente van my siel
Fri Sep 21, 2012 12:41 am by Ronel Holtz

» Agtergeblewe Paradys
Sat Jul 14, 2012 10:44 am by Utopian Indigent

» tussen woorde
Sat Jul 14, 2012 7:54 am by Utopian Indigent

» Cinnamon heart
Sat Jul 14, 2012 7:54 am by Ronel Holtz

» Drome van Spanje
Sat Jul 14, 2012 7:51 am by Ronel Holtz

» stilte kwatryn
Thu Jul 12, 2012 9:31 am by Ronel Holtz

» van agteruit loop om vorentoe te kom
Thu Jul 12, 2012 9:28 am by Ronel Holtz

October 2017
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Calendar Calendar

Affiliates
free forum

Affiliates
free forum

You are not connected. Please login or register

my Forrest Gump oomblik vir jou!!

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 my Forrest Gump oomblik vir jou!! on Mon Dec 19, 2011 11:33 am

Forrest Gump: You died on a Saturday morning. And I had you placed here under our tree. And I had that house of your father's bulldozed to the ground. Momma always said dyin' was a part of life. I don't know if Momma was right or if, if it's Lieutenant Dan. I don't know if we each have a destiny, or if we're all just floating around accidental-like on a breeze, but I, I think maybe it's both. Maybe both is happening at the same time. I miss you, Jenny. If there's anything you need, I won't be far away.

en nee jy is nie dood nie net nie meer daar nie,,maar soos ek maar is gaan soek ek partymaal op plekke inspirasie, en op n manier het Forrest Gump vanaand die slimste van almal geklink, en so ek het besluit dalk maak hy vir my sin vanaand in wat ek wil se, want nee jy is nie dood nie, nogtans het ek dele van jou wese onder my spesiale boom gaan begrawe, en ek wonder is die huis van drome en gedagtes waarin ons gewoon het ook gebuldoze is,.. en daar net n hoop bou rommel en stene lê, daar waar drome gestalte gekry het, änd momma always said dayin was a part of life, I sure wish it wasnt,...
en ek wonder was dit destiny of net floating accidental-like on a breeze of sommer net so altwee gelyk,... and I know your name is not Jenny, I miss you If there's anything you need, I wont be far away, seker maar onner my boom,..

Bumper Sticker Guy: [running after Forrest] Hey man! Hey listen, I was wondering if you might help me. 'Cause I'm in the bumper sticker business and I've been trying to think of a good slogan, and since you've been such a big inspiration to the people around here I thought you might be able to help me jump into - WOAH! Man, you just ran through a big pile of dog shit!
Forrest Gump: It happens.
Bumper Sticker guy: What, shit?
Forrest Gump: Sometimes.

View user profile

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]